Deponenţii “Investprivatbank” vizitaţi la domiciliu de poliţişti

02.07.2009 21:07

 

Scvarţov Stela, unul din deponenţii “Investprivatbank”, care a participat la protestele din faţa băncii după ce a aflat că instituţia este falimentară, a fost vizitată la 30 iunie la domiciliu, de poliţistul de sector, Vladimir Bucă, care i-a cerut să semneze un “avertisment oficial”, în care era atenţionată ca pe viitor să nu mai încalce ordinea şi liniştea publică. Scvarţov afirmă că şi alţi deponenţi ai băncii au fost căutaţi de poliţie la domiciliu.

 
 

Solicitată de JURNAL, Stela Scvarţov a spus că poliţistul a interogat mai mulţi vecini despre modul de viaţă, comportamentul, locul de muncă al acesteia. “Vizita la domiciliu a poliţistului are legătură directă cu participarea mea la toate protestele de la Investprivatbank, eu fiind unul din cei mai activi protestatari”, a spus Scvarţov.

 
 

“Cer ceea ce-mi aparţine mie şi feciorului meu. Banii care i-am depus, doar nu i-am furat”, spune indignată femeia, care activează în calitate de paginator la “Monitorul Oficial” şi este deponent al Investprivatbank-ului de aproximativ 4 ani .

La 19 iunie Banca Naţională a Moldovei i-a retras licenţa băncii "Investprivatbank", iar "Banca de Economii", în care statul este acţionar majoritar, a cumpărat banca lichidată. Suma totală a depozitelor constituie 900 mln lei, mărimea activelor constituind 1,1 mlrd lei.

 

sursa: jurnal.md - 02-07-09

 
Back